#hurleybrengttalenttotleven
#watisjouwhurleytalent?
Hurley zoekt talenten voor de club! Nu we weer écht een club kunnen zijn en met elkaar kunnen hockeyen, feesten, netwerken, ondersteunen, kortom ‘erbij zijn’, kan jij je club helpen met jouw Hurley talent. En daarvan zelf nog wat leren ook. Hurley wil talent tot leven brengen en onze ambitie is bekend te staan als de club die talent voor hockey combineert met talent voor de maatschappij. Hurley, dat zijn we samen. Dus help mee en leer, bijvoorbeeld als:
Communicatie talent (coördinatie)
Na vele jaren stopt Marc van Oene helaas als communicatie coördinator. Zijn werk voor Hurley bestaat o.a. uit de redactie/coördinatie van (nieuws)berichten op de site, zorgen voor de juiste ‘tone of voice’ en -in de komende maanden- de verdere uitrol van de (social media) campagne #hurleybrengttalenttotleven, samen met onze social talenten. Alle ingrediënten zijn er, help jij Hurley er een succes van te maken?
Sponsor talent (coördinatie)
Gesproken over die campagne, die is er dus. Met een echte Hurley film, een (social) media campagne en een up-to-date sponsor presentatie. Nu nog de leads in kaart brengen en hen ervan overtuigen dat het Hurley verhaal en de exposure van onder andere tophockey in de hoofdklasse, precies gaat brengen wat ze nodig hebben voor hun eigen branding/marketing succes. Ook de bestaande sponsoren moeten natuurlijk bediend blijven worden. Er is een enthousiaste groep Hurleyanen die zich wil inzetten voor sponsoring. Maar wie doet wat? En wanneer? Wil jij helpen dit te stroomlijnen en samen met de rest van de commissie de sponsorinkomsten voor Hurley te verhogen?
Secretaris (bestuur)
Rick Jager, onze huidige secretaris, bereikt in december het einde van zijn bestuurstermijn en hij treedt dan af. De secretaris bereidt de bestuursvergaderingen voor, zorgt dat de acties genoteerd worden en -samen met de voorzitter- opgevolgd. Ook de voorbereiding en het notuleren van de ALV ligt bij de secretaris. Bovendien zijn er incidentele taken die bij de secretaris liggen, bijvoorbeeld wanneer de statuten gewijzigd moeten worden. Word jij onze nieuwe Bestuurstalent?
Lustrum Commissie (evenement talent)
Hurley is opgericht op 12 juli 1932. Dat betekent dat we op 12 juli 2022 de aftrap hebben van een seizoen (het seizoen 2022-2023) vol Lustrum evenementen. Wil jij ervoor zorgen dat die aftrap een knaller wordt, het Lustrumfeest organiseren en alle andere events in het jaar (TD’s, toernooien, hoofdklassewedstrijden, Business Club events) met een Lustrum-saus overgieten zodat iedere hockeyer in Nederland weet dat Hurley 90 jaar bestaat? Je kan je ook met een groepje talenten aanmelden!
Assistent verenigingsmanager (betaald €)*
Onze verenigingsmanager Jolanda Koot is 3 dagen in de week op de club aanwezig. Wil jij de overige dagen invullen? We zoeken een organisatietalent dat Hurley goed kent (of wil leren kennen) en alle vragen die bij de verenigingsmanager terecht komen kan beantwoorden, of zorgen dat het bij de juiste persoon terecht komt. De verenigingsmanager is het aanspreekpunt én het visitekaartje van Hurley, en op die 2 dagen ben jij dat dus! De dagen kunnen we nader overleggen, en wellicht kunnen we een 3e dag afspreken voor een aantal andere -ondersteunende- taken.
Voor al deze functies kan je je aanmelden bij het Bestuur ([email protected]). Alle functies vind je ook op Hurley@work, een platform waar je ook vacatures van andere verenigingen en hun business club leden/sponsoren kan vinden (o.a. Kampong). Het kan dus interessant zijn je op die site in te schrijven: voor Hurley leden is dit gratis! Kijk hier voor meer info over Hurley@work